PROGRAM SZKOLENIA:

1. Administrowanie  ochroną  danych  osobowych /  RODO

  • Przedmiotowy  i  podmiotowy  zakres  stosowania  przepisów  RODO
  • Definicje i znaczenie zmian w procesie przetwarzania danych
  • Obowiązki Administratora danych w kontekście zmian RODO
  • Określanie i zdefiniowanie zasad ochrony danych osobowych/ Polityka ochrony danych osobowych
  • Obowiązek prowadzenia rejestru czynności przetwarzania danych
  • Nowe obowiązki informacyjne/ klauzule obowiązku informacyjnego
  • Sposoby i warunki pozyskiwania danych osobowych/ nowe podejście do zabezpieczania danych osobowych
  • Powierzenie  do  przetwarzania   danych  osobowych /   Współadministrowanie
  • Status  i  zadania  Inspektora  Danych  Osobowych  (IOD)

2. Zagrożenia bezpieczeństwa danych osobowych/ odpowiedzialność pracowników związana z brakiem  przestrzegania  zasad   bezpieczeństwa. 

  • Zagrożenia wynikające w procesie przetwarzania danych osobowych (ataki, socjotechnika,  media  społecznościowe,  złośliwe  oprogramowanie,  inne)
  • Zasady bezpiecznego używania stacji klienckich i urządzeń przenośnych, poczty e-mail
  • Incydenty bezpieczeństwa, ryzykowne zachowania osób przetwarzających dane osobowe
  • Zarządzanie naruszeniami i raportowanie wycieku danych
  • Zarządzanie ryzykiem dla ochrony danych osobowych/ Identyfikacja istotnego ryzyka dla ochrony danych

3. Niezależny  organ  nadzorczy –  Urząd  Ochrony  Danych  Osobowych  (UODO)

  • Nowe zadania i uprawnienia UODO
  • Zakres merytoryczny i obszary kontroli
  • Nieprawidłowości  i  skutki  naruszeń  danych  osobowych/ odpowiedzialność karno-prawna
  • Kary administracyjne i finansowe
  • Jak przygotować organizację do wymagań RODO
logo-atfide-alfa-white

ATFIDE Sp. z o.o.

38-400 Krosno, ul. Tysiąclecia 14 pok. 15B

NIP: 6842651623, REGON: 382099880, 

KRS: 0000763708

Ichtys
Logo atfide
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.