Firma ATFIDE Sp. z o.o. oferuje wsparcie konsultingowe w zakresie ochrony danych osobowych i
bezpieczeństwa informacji. Jesteśmy zespołem ekspertów specjalizującym się w obszarze ochrony danych osobowych i bezpieczeństwa informacji. Łączymy wiedzę prawniczą i informatyczną z praktycznym doświadczeniem. Pragniemy zaproponować fachowe i merytoryczne wsparcie, tak aby pozwolić Państwu
skutecznie realizować zamierzone cele, a tym samym zabezpieczyć Państwa interesy w kontaktach z
interesariuszami oraz organami administracji publicznej.


Proponowany zakres usług

1. Przeprowadzenie AUDYTU BEZPIECZEŃSTWA ochrony danych osobowych w firmie:

a) Ocena procedur i regulacji wewnętrznych uwzględniających wymagania rozporządzenia RODO.

b) Przeprowadzenie ogólnej analizy stanu bezpieczeństwa danych osobowych / weryfikacja przyjętych procedur i zasad bezpieczeństwa danych, zapobiegająca osobom nieuprawnionym ich ujawnienie, modyfikacje, usunięcie lub zniszczenie oraz umożliwiających szybkie podjęcie działań korygujących.

c) Analiza procedur bezpieczeństwa w kontekście określenia zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych – jako spełnienie obowiązku wykazania, że przestrzegane są wymagania art. 24 RODO.

d) Sprawdzenie poprawności prowadzenia Rejestru czynności przetwarzania i zakresu rejestru kategorii czynności przetwarzania, o których mowa w art. 30 RODO,

e) Analiza wymagań dotyczących klasyfikacji naruszeń i sprawdzenie procedury zgłaszania naruszeń ochrony danych do organu nadzorczego (UODO) – art. 33 ust 3 RODO,

f) Sprawdzenie procedury na wypadek wystąpienia naruszeń mogących powodować wysokie ryzyko naruszenia praw i wolności osób (tak aby ryzyko to ograniczyć )– art. 34 RODO,

g) Sprawdzenie dokumentacji stanowiącej rejestr naruszeń ochrony danych, o którym mowa w art. 33 ust 5 RODO,

h) Analiza planu/ów ciągłości działania – art. 32 ust 1 pkt b RODO,

i) Analiza procedur odtwarzania systemu po awarii, i ich testowania – art. 32 ust 1 pkt c i d RODO,

j) Sprawdzenie i ocena formalno-prawna stosowanych przez Administratora formularzy, oświadczeń i klauzul informacyjnych, tak aby Administrator wykazał zasady przetwarzania określone w art. 5 RODO, aby dane przetwarzane były zgodnie z– art. 6 – 11 RODO, przestrzegane były prawa osób, których dane są przetwarzane – art. 12-23 RODO, spełnione zostało zapewnienie wypełniania obowiązków w zakresie przetwarzania danych ciążących na Administratorze i podmiocie przetwarzającym – art. 24 – 31 RODO, spełnione zostało zapewnienie bezpieczeństwa danych uwzględniając charakter zakres, kontekst i cele przetwarzania danych – art. 32- 36 RODO,

Opracowanie raportu dokumentującego jego przebieg wraz z informacjami o spostrzeżeniach i uchybieniach
w odniesieniu do spełnienia wymagań RODO oraz wytycznych UODO, stanowiących podstawę do podjęcia
przez Administratora działań przywracających zgodności z wymaganiami. Raport zawiera w szczególności
uwagi, wnioski, zalecenia i wytyczne w celu rozpoznania i ograniczenia zidentyfikowanych ryzyk, zagrożeń i
podatności obszarów oraz wskazanie działań mających na celu jak najszybsze ich wyeliminowanie.

2. Prowadzenie, aktualizacja i pomoc w projektowaniu oraz wdrożeniu systemu ochrony danych osobowych zgodnie z wymaganiami ustawy o ochronie danych osobowych i wymagań RODO;

a) Przeprowadzenie ogólnej analizy ryzyka i sporządzenie raportu z przeprowadzonej oceny stanu bezpieczeństwa danych jako instrumentu wykazującego zgodność wykonywanych czynności przetwarzania z przepisami RODO (audyt bezpieczeństwa), art. 24 i 32 RODO,

b) Opracowanie procedur bezpieczeństwa jak i określenie zabezpieczeń technicznych i organizacyjnych – jako spełnienie obowiązku wykazania, że przestrzegane są wymagania art. 24 RODO. (opracowanie tzw. Polityk ochronnych),

c) Przeprowadzenie inwentaryzacji zbiorów danych osobowych w celu sporządzenia i ustanowienia Rejestru czynności przetwarzania i zakresu rejestru kategorii czynności przetwarzania, o których mowa w art. 30 RODO,

d) Opracowanie wytycznych dotyczących klasyfikacji naruszeń i sporządzenie Procedury zgłaszania naruszeń ochrony danych do organu nadzorczego (UODO) – art. 33 ust 3 RODO,

e) Sporządzenie procedury na wypadek wystąpienia naruszeń mogących powodować wysokie ryzyko naruszenia praw i wolności osób (tak aby ryzyko to ograniczyć )– art. 34 RODO,

f) Sporządzenie dokumentacji stanowiącej rejestr naruszeń ochrony danych, o którym mowa w art. 33 ust 5 RODO,

g) Sporządzenie planu ciągłości działania – art. 32 ust 1 pkt b RODO,

h) Sporządzenie procedur odtwarzania systemu po awarii, oraz ich testowania – art. 32 ust 1 pkt c i d RODO,

i) Przygotowanie niezbędnych formularzy, oświadczeń i klauzul informacyjnych, tak aby Administrator wykazał zasady przetwarzania określone w art. 5 RODO, dane przetwarzane były zgodnie z– art. 6 – 11 RODO, przestrzegane były prawa osób, których dane są przetwarzane – art. 12-23 RODO, zapewnienie wypełniania obowiązków w zakresie przetwarzania danych ciążących na administratorze i podmiocie przetwarzającym – art. 24 – 31 RODO, zapewnienie bezpieczeństwa danych uwzględniając charakter zakres, kontekst i cele przetwarzania danych – art. 32- 36 RODO,

3. Prowadzenie okresowych szkoleń pracowników w ramach ochrony danych osobowych za pośrednictwem udostępnionej platformy szkoleniowej on-line w ramach trwania umowy.


KOSZT USŁUGI - ABONAMENT MIESIĘCZNY : do uzgodnienia


logo-atfide-alfa-white

ATFIDE Sp. z o.o.

38-400 Krosno, ul. Tysiąclecia 14 pok. 15B

NIP: 6842651623, REGON: 382099880, 

KRS: 0000763708

Ichtys
Logo atfide
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.

×