1. Opracowanie dokumentacji i procedur systemu zarządzania bezpieczeństwem informacji oraz pomoc we wdrożeniu systemu:
Opracowanie dokumentacji i procedur Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;
- Polityka Bezpieczeństwa Informacji (PBI)
- Procedura zarządzania sprzętem i oprogramowaniem
- Procedura zarządzania uprawnieniami do pracy w systemach teleinformatycznych
- Procedura zgłaszania i obsługi incydentów naruszenia bezpieczeństwa informacji
- Procedura wykonywania i testowania kopii bezpieczeństwa
- Procedura rozwoju zasobów informacyjnych oraz systemów informatycznych
Opracowanie dokumentacji i procedur Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji;
- Klasyfikacja i identyfikacja zasobów informacyjnych z uwzględnieniem warsztatów dla osób biorących udział w procesie analizy i szacowania ryzykiem
- Dokumentacja określająca i opisująca występujące zasoby informacyjne
Przeprowadzenie analizy i szacowanie ryzykiem w ramach bezpieczeństwa informacji (na potrzeby SZBI)
- Dokumentacja regulacji wewnętrznych dotyczących szacowania ryzyka utraty integralności, dostępności, i poufności informacji na potrzeby Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
- Dokumentacja regulacji wewnętrznych dotyczących postępowania z ryzykiem i akceptacji ryzyka na potrzeby Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji
Koszt przeprowadzenia usługi: Do uzgodnienia